Korisnički kutak
0800 400 047 Besplatni info telefon -
Prijava kvarova (0 - 24)
Nova cijena usluge pražnjenja septičkih jama-smanjenje od 38,7 %
Dostava stanja vodomjera- ako sami očitavate potrošnju vode, molimo vas da stanje dostavljate sukladno rasporedu
očitanje po područjima
POJAVA ZAMUĆENE I OBOJENE VODE
Obojena kao i zamućena voda nisu odraz vanjskog onečišćenja ili zagađenja, već su pojava koja se događa kod korisnika, a rezultat je podizanja i strujanja taloga koji je prisutan u cjevovodima svakog vodoopskrbnog sustava.
Pojavu zamućene i obojene vode uzrokuju različite situacije na sustavu, od kvarova, preko otvaranja ili zatvaranja ventila ( što može biti kako na javnoj tako i na internoj mreži), nestručnog rukovanja hidrantskim sustavom- naglog otvaranja ili zatvaranja, nadalje, obojenu vodu uzrokuju neispravne i dotrajale interne instalacije.
Zbog velikog broja infrastrukturnih radova, učestalih intervencija na mreži, učestalih puknuća i zahvata događa se veći broj slučajeva zamućene i obojene vode nego inače.
Ovo nije trajna pojava niti je pojava koja se događa na cijelom vodoopskrbnom sustavu, već u pojedinim dijelovima grada i okolice.
Nesavjesni pojedinci koji kradu vodu sa hidranata svojim ponašanjem dovode do pojave zamućenja, hidrauličkih udara i puknuća cjevovoda, ugrožavaju kvalitetu vodoopskrbe za kućanstva i protupožarnu zaštitu. Vodovod i kanalizacija u suradnji sa PU Karlovačkom provodi pojačani nadzor na terenu, podnosit ćemo kaznene prijave, a građane molimo ako vide da netko neovlašteno uzima vodu sa hidranata odmah prijave ili PU Karlovačkoj ili nama na 0800 400 047.
Kako stalno ponavljamo, kada je voda iz slavine zamućena ili je obojena, tada nije za piće. Molimo korisnike da u svim takvim slučajevima odmah zovu nas na besplatni telefon 0800 400 047 jer se jedino tako može osigurati pravovremena reakcija. Kada je voda bistra na slavini, može se normalno konzumirati.
Vodovod i kanalizacija kao isporučitelj usluge vodoopskrbe provodi 24-satni nadzor nad radom cjelokupnog sustava: od izvorišta do krajnjih dijelova distributivne mreže, provodimo redovitu kontrolu zdravstvene ispravnosti vode za piće, preventivno ispiranje sustava i ispiranje po dojavi potrošača o primijećenoj zamućenoj ili obojenoj vodi. Nakon provedenog ispiranja sustava, uzimaju se uzorci bistre vode na analizu te su do sada svi uzorci bili ispravni.
Svi uzorci dezinficirane vode uzeti na vodocrpilištima su ispravni, no zbog učestalih zamućenja vode preventivno je pojačana dezinfekcija vode na vodocrpilištima.